Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - helikopterplattan landskrona

helikopterplattan landskrona

Fick höra att det fanns en gamal helikoterplatta i stan som blivit omgjord till en hundrastgård. Och genast så fick vi på oss kläderna och gav oss ut på jakt för att hitta detta nya ställe. Jag hade ett litet hum om var den skulle ligga och då skulle vi ta oss igenom hela landkrona bort till industriområdet. När vi väl kom till industriområdet så blev det lite tuffare. Vi cirklade runt i en halv evighet kändes det som innan vi tillslut faktiskt hittade rätt. Och den va stor ! Helt öppen med fritt att verkligen kunna springa och sträcka på benen. Dock så är den inte småhundssäkrad men det spelar inte så stor roll för jax och mig. Så vi invigde den genom att springa in och busa lite. Väldigt fin va den med högt bra staket. Det som va negativt med den är att folk som är den inte plockar upp efter sina hundar trots att där sitter två soptunnor vid grinden! Det va mycket bajs och jag tycker det är väldigt dåligt att man inte tar upp efter sin hund på gemensamma platser som vi har fått för att just kunna låta våra hundar springa fritt. 
 
Vi kommer besöka denna rastgården fler gånger absolut! Så nu har jag två stycken favorit rastgårdar här i stan som vi kommer skifta mellan. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: