Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - Tågluffarna

Tågluffarna

Igår så blev det miljöträning deluxe för min lilla kille. Vi åkte nämligen hela vägen till oxie och hälsade på en vän till mig. Det innebär att åka tåg i ca 1 h + att det är ett tåg byte på vägen också. Första tåget från Landskrona som vi åkte med var ett öresundståg. På detta tåget så fick vi dela vagn med en stor schäfer som morrade år Jax. Super glad att min lilla kille satt så lungt och fint brevid mig utan att göra i från sig minsta lilla ljud! Han tittade bara på den andra hunden och sedan så la han sig ner. haha! Helt kanon! Och så stolt jag blev över honom. Anländer till Malmö C där vi fick hoppa av för att byta tåg. Mycket folk i rörelse vilket gjorde Jax väldigt nervös av den nya miljön. Då det va 15 minuter till vårt nästa tåg skulle gå så tog vi hissen upp för att få lite frisk luft och hinna kissa av sig lite. 
 
 
Passa på att hoppa upp på lite saker och träna lite på centralen. 
 
Sen fick vi åka pågatåg vidare till oxie sen. Han skötte sig galant hela resan. Väl hemma hos min tjejkompis blev det mer barn träning då hon har en son på 1 år som kryper rundor. Väldigt skum och läskig sak. Men då jax upptäckte att han kastade ner brödbitar så hittade han snabbt sin plats brevis hans stol. ;) Man får inte vara dum
 
 
Regnade så klart på kvällen efter att vi äntligen hade tågluffat oss hem. Med tung packning. Så efter några timmar va det dags att promenera ut sista lilla rundan innan sängdags. Så vi fick inviga regntäcket i allafall och det kändes kul. Och Jax verkade gilla det när han inte blev blöt. Fastän det kändes skumt i början för han tittade frustrerat på det XD haha 
 
Ber om ursäkt för kassa mobilbilder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: