Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - Barnträning

Barnträning

Igår kväll så fick Jax en riktig upplevelse! Vi spenderade en hel kväll hemma hos hans hundkompis Ibra. MEN! själva upplevelsen var att i det hemmet finns det även två barn på 2 och 4 år! Jax är väldigt reserverad mot barn och det ser ut som att han träffar aliens när han ser barn ute. Så detta var en riktig utmaning för honom att vara hemma hos dom med två barn som leker och springer runt och för liv. Något han verkligen inte är van vid. Och det gick så mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Han till och med lät minstingen klappa honom och han pussade lite försiktigt på hennes hand. Vilket gjorde mig super glad. STORA FRAMSTEG! Sen fick han ju busat av sig lite med Ibra med, men det var ju framför allt barnen som var det stora frågetecknet om han skulle fixa det. Men han höll sig nära mig och det va ingen fara =) 
 
 
Så det var en trött liten kille jag hade med mig hem som somnade direkt =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: