Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - TRET - Stor Inspiration

TRET - Stor Inspiration

Stor inspiration för er som är intresserade av parkour. Jag har själv fått upp ögonen för det och kommer börja lite smått med mina hundar. Kommer inte gå till någon sådan extrem nivå som på videon ovan men bara för att få bättre balans på mina hundar, öka självförtroendet och smidigheten. Det ska våga prova på saker men framför allt ha kul ute i naturen. Att våra promenader kan bli en lek som innebär en kul träning. Lite roliga utmaningar i vardagen som bara fantasin kan sätta gränser för. Skapade därför en ny kategori för att dela med mig om vad just vi hittar på och använder oss av som finns i naturen runt om kring oss. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: