Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - Ny Kategori!

Ny Kategori!

Då jag inte pressenterat mig själv direkt och vad jag har för hunderfarenhet och hundvana så kanske det hade varit dags att göra det nu. Skapade därför denna kategorin Min Hund Erfarenhet för att lägga upp olika inlägg istället för att göra ett mega långt som ingen kommer orka läsa ändå XD haha! Så jag kommer börja på detta redan ikväll hoppas jag för att ni ska få veta lite vad jag faktiskt kan och har gjort med hundar tidigare. För hundintresset har jag haft redan som liten flicka. Jag kan en del, men man kan aldrig vara fulllärd, det kommer alltid nya saker och nu ska ni få en tillbaka blick på mitt liv tillsammans med de hundar som funnits i det hittintills. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: