Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - promenader

promenader

 
Promenad i skogen med mina älsklingar. Finns väll inget skönare än att bara lunka på i lugn takt i fint väder med sina två favoriter? Lilltjejen sprang runt på lite upptäcksfärder medans jag och Jax höll oss på gångstigen. Fick även tränat lite inkallning med Ayla och hon lyssnar suveränt bra. Känns skönt. Och mina hundar älskar verkligen natur livet. Speciellt Jax. Han älskar allt med naturen. Ayla däremot är lite mer kräsen. Hon vill ju inte gå ut om det regnar. Då tvärvänder hon i dörren XD Medans Jax är den som ska hoppa i vattenpölarna så ska Ayla trippa runt dom. 
 
Blev i allafall en liten tur i skogen och jag längtar tills det blir sommar då detta ska bli någonting som ska göras i allafall en gång i veckan. Komma bort från stan och tråkigheter med att alltid gå på asfalt. Skogen är så mycket mer givande och tilltalande att vandra i, 
 
Lilltjejen snyggar sig ;)
 
 
Biggles och jag tog oss en promenad inne i byn iställer, för när vi kom in vid skogen såg jag en massa lösa hundar och istället för att riskera något så tog vi det säkra före det osäkra och gick en annan runda. Så blev en promenad på 3 km kors och tvärs runt i byn vilket va härligt det med. Och va kul att känna att jag fick bättre kontakt med Biggles också. Han lyssnade jätte bra på mig och han gick så fint i kopplet hela tiden =) Och visst är han snygg! De personer vi passerade tittade mycket på honom och två stycken sa även att det va en grymt snygg hund jag gick med. Och jag kan ju inte annat än att hålla med! Han är fantastisk fin och inte nog med det så är han ju faktiskt Jax morbror så ni ser ju att min hund har snygga gener ;) hihi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: