Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - Möttes av kaos

Möttes av kaos

 
Ibland måste man upprepa några gånger för sig själv att man älskar sina hundar och ta ett djupt andetag. Kom hem på lunchen för att ta en snabb sväng med mina hulliganer och möts av ett kaos. Dom har haft roligt kan jag säga medans min säng har fått ta stryk och jag tyckte ju detta va mindre roligt. Hittar era hundar också på sånt här trams? Mina har i stortsätt aldrig gjort något sådant här. Hände något litet från Jax när Ayla började löpa vilket jag kan ha förståelse för. Nu hoppas jag detta va en engångs händelse för de skämdes rejält när jag kom innanför dörren. Nåja nu är allt uppstädat och jag får en ny madrass till helgen förhoppningsvis. 
 
 
Visst ser hon ganska så icke oskyldig ut ? ;) 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: