Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - 2015

2015

 
Oj vad jag har varit inaktiv här på senaste. Har börjat på ett nytt jobb som tagit upp mycket tid men annars så har det inte hänt så mycket mer än att Ayla löper igen och Jax har bott lite hemma hos min lillebror. Vi har haft väldigt mycket vila under vintern och planerat lite inför 2015 och allt vi ska hitta på där. Ayla ska ut i ringarna igen på utställningar och jag har valt ut några vi ska till och första blir i Mars redan och jag är super taggad =) Jax ska jag börja mer seriöst på wp fronten och bestämt att vi ska ut på en tävling detta året för att komma åt lite erfaranhet och där bryr jag mig inte om vi kommer först eller sist utan det är upplevelsen för oss båda och erfarenheten jag vill åt så man vet hur allting går till och hur det är på en wp tävling. Så jag har kommit så smått i kontakt med en lokalgrupp och efter alla röda dagar och så så skulle vi prata med och jag ska få komma till deras träningar och få titta på träffa medlemmar och prova på med Jax så det ska bli roligt =) Så det kommer vara mycket träning för hans del detta året men Ayla ska även hon tränas. Hon har fått testa DW som hon verkade tycka va roligt så hennes kondition ska också byggas på och hon ska också få bygga lite muskler, dock inte så mycket som Jax. 
 
Hoppas ni alla har haft en bra jul och ett gott nytt år =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: