Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - Test inlägg från mobilen

Test inlägg från mobilen


Testar att göra ett inlägg från mobilen just nu. Hoppas att det ser bra ut för er där ute och att det inte blir en massa konstigheter nu. Just nu så är jag ute på Goldroad's kennel och ska vara hundvakt. :) På bilden ser ni Ayla och Åka som busar och funkade jätte bra ihopa:) och det är endast Ayla som fick följa med ut denna gången. Jax har en liten mini-semester och ska tillbringa några dagar i Höganäs som ensam hund. Tror det kommer gå utmärkt och det är väll bara jag som är lite känslig när jag är utan honom ;) det är mammas bebis det ju ^^ Nä nu ska jag ta och gå och lägga mig och jag hoppas detta test inlägget blir bra så jag kan blogga även om jag inte är hemma ^^ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: