Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - DW Introduktion

DW Introduktion

 
Idag introduserade jag Blade (husky) & Ayla (min flicka) för lite DW. Båda två verkar tycka att det va jätte roligt! Och det glädjer mig att Ayla gillade det för jag vill ju kunna gå med henne och Jax samtidigt på dw rundor. Och att jag kanske har hittat någon form av motion som hon tycker är roligt. Nu fick hon bara dra 1 kg eftersom hon aldrig har dragit någonting innan eller ens haft en wp sele på sig innan. Så det va inget motstånd direkt men hon fick ändå upp ett litet flås. Och Blade tyckte också det va roligt. Lite för roligt kanske då han inte ville gå hem igen utan bara fortsätta! Så vi ska köra detta lite fler gånger ihopa och vi ska även ta och testa lite dw med hennes andra husky och se om det är någonting för honom. Så jag måste skaffa hem en till wp sele nu till Ayla så de kan träna ihopa hon och Jax. 
 
Självklart så glömde jag ju min kamera hemma. Men finaste Cilla tog lite mobilbilder. Och nästa gång ska jag vara duktig och ta med mig min kamera ! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: