Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - Gratis är kanon

Gratis är kanon

 
Gick en runda till djuraffären idag för att hämta hem en fodertunna som jag velat ha sjukt länge då jag hatar att ha massa foderpåsar ståendes öppna för det luktar. Så traskade ner där och passade på att ta hem ett mått också. Fastnade i en foder diskussion med ägaren av butiken och han plockade fram ett foder som han tyckte att jag skulle testa på mina hundar så vips så fick man 3 kg hundmat gratis också. Jag köpte en tvilling kedja som jag fick för 25 kr (nypris 125kr) Så jag kom hem med väldigt mycket för väldigt lite pengar och då är jag nöjd som fasen ;) Ska prova tvillingkedjan på kvällsrundan sen och kommer skriva vad jag tycker om den efter det ;) 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: