Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - Hundvakt till valpen Torkel

Hundvakt till valpen Torkel

 
Fick äran att vara hundvakt till den lilla söta valpen Torkel i några dagar. Så jag och hundarna åkte dit och bosatte oss där. Roligt att de kom så bra överrens allihopa och det blev mycket bus och mängder med mys dessa dagarna. Visst är de söta allihopa =)
 
 
Skötte sig kanon bra på alla promenaderna också =) 
 
 
Kvällsmys <3
 
 
Ayla väntar på skjutsen till rastgården. Vänta är inte hennes bäsa egenskap XD haha
 
 
Mammas kille alltid <3
 
Soffhäng =)
 
Kommentarer
Chabz säger:

Hej, jag undrar bara när ni köpte hunden Ayla. Jag hade nämligen en hund vid namnet Ayla som jag kallade henne och bor här i Halmstad. Undrar bara ifall det är samma hund, skulle gärna vilja träffa henne ifall det var samma hund.. Kan skicka bilder när hon var liten osv.

2014-11-04 | 15:45:29
Chabz säger:

Hej, jag undrar bara när ni köpte hunden Ayla. Jag hade nämligen en hund vid namnet Ayla som jag kallade henne och bor här i Halmstad. Undrar bara ifall det är samma hund, skulle gärna vilja träffa henne ifall det var samma hund.. Kan skicka bilder när hon var liten osv.

Svar: Hejsan! Kan med 110% säkerhet säga att detta inte är din gamla hund. Jag känner de som har kenneln som min hund kommer ifrån, känner ägaren till hennes mamma och träffat henne sen hon va liten valp innan hon flyttade hem till mig den 28 feb - 14.
Jag hoppas du hittar och får chansen att träffa din gamla hund men tyvärr så kan jag inte hjälpa dig.
Lycka till i sökandet =)
Emma Nyman

2014-11-04 | 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: