Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - Vila I Frid Sudden

Vila I Frid Sudden

 
Detta inlägget tänkte jag ägna åt min underbara och älskade bästa vän Sudden. Som i söndags tyvärr fick somna in efter 12,5 trogna år. Han fick lämna oss pga ålder. Han va en stor kille som gett mig och min familj så mycket glädje och kärlek. Jag och sudden va iväg på ett ungdoms hundläger, vi gick lydnads kurser ihopa och mycket annat kul hittade vi på i våra dagar tillsammans. Han va en blandras mellan labrador , new foundland och st: bernard, En riktigt stor kille om man säger så och alla som träffade honom älskade honom och beundrade hans storhet. Han va min bästa vän. Jag delade allt med honom och vi kunde ligga och mysa i timmar tillsammans, Jag kommer sakna dig något så enormt och jag hoppas du har det bra när du springer runt och busar på de gröna ängana i himmlen. Vila i frid min älskade Sudden <3 
Sudden som liten kille =)
 
Du är saknad hjärtat <3 
Kommentarer
emma lindbladh säger:

Han var en fin hund. Vila i frid Sudden <3

Svar: Ja det va han verkligen <3 min ängel <3
Emma Nyman

2014-09-10 | 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: