Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - Bloggen startas upp igen

Bloggen startas upp igen

 
Då startas bloggen upp igen. Nya tag och full fokus. Det kan hända att det blir lite små pauser i bloggandet då jag är mitt uppe i flyttkaos och flyttar om 3 veckor, och vi måste hinna få internet på det nya stället osv. Ja ni vet ju hur mycket det är med en flytt så. Annars så kommer jag köra bloggen på samma sätt som tidigare med vad vi gör under dagarna , träningar, tävlingar, tips och idéer , medgångar och motgångar och självklart en massa bilder. Självklart får ni kommentera eller mejla mig med saker ni vill läsa om i bloggen eller om ni har några frågor, Alltid kul med feedback och kritik också =)!  
Kommentarer
Sara säger:

Frukstansvärt bra blogg! :D

Svar: Ooh tack så mycket =D! Så glad jag blir av att höra det =D
Emma Nyman

2015-04-21 | 19:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: