Cute Running Puppy amstafflife.blogg.se - Valpmys (L)

Valpmys (L)

 
Igår var vi ute och fick oss en rejäl dos med valpmys hos kennelföräldrarna. Ja jag skulle ljuga duktigt om jag säger att jag inte saknar att ha två hundar hemma. Så underbara och valplukten som de har ... ooh man blir så förälskad i allihopa och vill bara ta med de hem! Men ni läsare som har undrat om jag ska skaffa en till hund snart så vill jag bara meddela att jag ska inte ha en valp från denna kullen. (även om jag är väldigt sugen). Jag kan tyvärr inte ha en valp nu då jag jobbar som jag gör och inte har tiden till att göra den rumsren och all närhet och träning de behöver när de flyttar till sin nya familj. 
 
Jag spenderade även lite tid med mina andra två mysmongon Ica och Paco vilket nog är Aylas bästa vänner ^^ Lilla järngänget. Vi tog oss en mysig tur i skogen som vanligt och denna gången lyckades vi även få en bild när de sitter stilla allihopa ;) haha 
 
 
Ayla - Paco - Ica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: